Friday, October 5, 2007

Kasut Raya..

hi hi hiii.. lamanya x bersiaran.... hmmm jom jalan-jalan... cuti-cuti malaysia.. segalanya ada di sini.. (ikut cam maria tunku sabri ek..).. pagi2 dah x berapa nak betul..

alkisahnya.. weekend haritu aku gi umah adik aku kat sg besi.. ekceli aku tgh pening kepala x tahu mana nak cari kasut.. cari kat tg malim ni x de size youuu... kaki aku ni x le besor sgt.. cuma bentuknya tu unik sket... (unik ke? hehehe).. karang korang ingat aku ni OKU plak.. kaki aku ni pendek.. tp berisi.. ye la.. nak menampung berat badan yg overweight ni kan.. so kalau kasut yg tali2 tu mmg x boleh masuk le... nak beli kasut bungkus penuh tu karang melecet plak kan..


tgh pening2 tu kebetulan hb ada urusan kat KL.. aku pun ikut le dgn misi nak cari kasut kat kedai kasut princess, ampang park.. apa ke jadahnya cari kasut jauh2 tu kan... cuma kat situ je ada size aku.. best kan.. jauh gitu nak beli kasut.. besar2 kasutnya deknon... sampai size 13 gitu.. giant gitu kan.. bajet mmg dah ada.. tp tetiba mlm sabtu tu hb hulur rm300 plak.. yahooo... cayang abanggg... aku plan nak beli 2 pasang.. ye la.. dah la jauh.. susah nak pegi.. nak beli sepasang cam alang2 je gitu kan...

hari sabtu, panas terik u all... aku, adik ngan anak sedara 3 org.. lina, diyana & adam.. pegi le ke ampang park.. byk kasut cantik2... offer 20%.. so plan nak beli 2 pasang tu jadi terlajak ke 3 pasang... sbb dah rambang mata.. ditambah dengan hasutan anak2 sedara.. tp masih under bajet lg.. 3 pasang rm278.. malam tu tepon hb... aku ckp bangg.. pasni 3 tahun x yah beli kasut... dia jawab ye la tuuuuu... (mcm x caya je...)

ni le kasut2 raya aku..

No comments: