Wednesday, November 29, 2006

Balik Kg (Ogos'06) - Bhg I

dah lama x bukak photobucket.. bila bukak je tadi tgk ada lagi gambo2 masa balik kg dulu.. boleh le tepek kat sini...

setelah mengharungi perjalanan yg jauh selama lebih kurang 6 jam drp ipoh.. sampai la kat tanah tumpah darah aku ni.. sebelum sampai tu stop dulu isi perut.. restoren jentayu kat air hitam ni kira terkenal gak la kat Pt Raja tu.. aku mkn soto & hubby mkn mi rebus...




Ni kampung Usop Sontorian.. korang ingat tak kartun tu? hubby geleng kepala tgk aku snap gambo ni tapi dia sporting.. siap gostan kete sket so dpt la aku cari angle yg ok...



akhirnya sampai ke pekan Pt Raja tempat aku melepak & ronda2 dulu.. sekarang dah berubah, pesat dgn pembangunan.....



inilah kampung ku yg tercinta.. x jauh dr pekan Pt Raja.. berdepan dengan KUiTTHO...


No comments: