Friday, November 17, 2006

Kek Prune Kukus

ni nak habaq mai.. kawan aku yg sorang ni suka sgt ngan kek prune kukus ni.. resepinya hasil sumbangan drp leen kat cari.com.. semalam dok marah2 aku kenapa tak tepek gambo kek tu kat sini.. dia ni cerewet sket.. kalu tempah tu nak kurang gula la.. kurang susu la.. so bila buat kek ni utk dia kena sukat la gula & susu betul2..


haaa Puan Norhazalila.. gambo dah pun ditepek.. silakan la tenung-tenung.. jeling-jeling.. pastu kalu terliur habaq mai ek.. tempah la kat teman..

2 comments:

Anonymous said...

Amboi2...Kak Meg..ha..kan ke saya dah ckp kalau ditempekan gambo kek prune "favourite" saya ni mesti saya tempah punyer..bukan apa sebab kalau dah tgk 2 3 x..masuk yang kali ke4 tu confirm saya beli...
Ha..kawan2 ..bukan tipu punyer..kek ni punyer le sedap..(kpd org2 yg suke prune lah yer) kalau saya tempah..confirm tak share ngan sesiapa ..(dalam kes kedekut lah ni)..Ya Allah punyer le susah nak digambarkan kesedapannya...hingga menjilat jari..(kire sama standard ngan KFC lah ni) ..memang sedap..APA LAGI KAK MEG..RAYA HAJI NI..SAYA TEMPAH LAGI...SATU LAGI KEK PRUNE... + kek coklat yer..(nak bawa balik kampung rayer haji ni..)

so kepada kekawan yg lain cubalah try kek prune ni yer..sedap wa ckp dulu..hehehehehe...

cuba korang bayangkan betapa sedapnye mengigit prune2 yang besar2 itu..mmmmmmm..sedapnyer...

tak tahan rasanyer menanggung kesedapan prune ni...

meg said...

ehhh puji lebey2 nampak.. nak kek free ke? hehe