Wednesday, February 21, 2007

Cuti-Cuti Malaysia ke PD

so spt yg dijanjikan.. ni aku tepek gambo2 holiday aku kat glory beach resort, port dickson.. dok sana dari 17-19 Februari.. ramai betul org.. ye la kan.. semua pun nak cuti jugak.. masa on the way ke PD tu.. highway utara-selatan dari bukit lanjan - tg malim jem giler.. kereta tak bergerak langsung tu.. kesian depa yg nak balik kg kat utara..

aku & hubby pun dok risau takut jem kat seremban... nasib baik masa sampai sana pagi lagi.. kereta dah banyak menuju ke selatan tapi tak le
sampai jem mcm highway ke utara tu.. so sampai kat PD tak de benda apa nak buat.. adik & kakak pun blom sampai lagi.. so aku & hubby lepak2 kat tepi pantai sambil tunggu depa semua.. nak dekat 2 jam lebih jugak la tunggu sbb dalam pukul 11 lebih adik call bgtau highway seremban dah jem.. depa belum pun sampai nilai lagi (dari sg besi).. duduk kat tepi pantai, dihembus angin sepoi2 bahasa.. mata pun layu je..

tengok la.. ramai org..
yg kat swimming pool tu lagi.. cam ulat..







aksi-aksi terlampau di swimming pool..
amar pun sibuk nak berenang..
















mak2 budak pun seronok nak mandi gak..







masa org tgh kecoh2 mandi manda tu ada pulak naga sesat..
3 ekor pulak tu.. tu yang sekor tgh mkn buah limau bali..

gambo ni amek dr balkoni apartment je..






girl yg cute ni tetiba pulak enterframe..
cute sangat bila dia pun ikut bergelek2 gitu..
semua org gelak tengok dia..





yg pakai baju biru tu (sebelah girl pakai baju pink)
anak sedara aku.. jazlin nasuha..
tgh join main musical chair..





clown ni tengah mendera budak2 tu semua..
kelako la pulak..
budak2 tu pun mengikut je le clown tu buat apa..





amar kat balkoni..
dipangku oleh bibik kesayangannya.. hehe..






aksi keboringan menunggu adik & kakak yg x sampai2
sambil makan jagung.. ahaks..




amar dipangku oleh cik ayep..
sambil disuap oleh bibik.. sbb tu comot..








bulatnya mata amar...

not bad jugak la holiday kat sini.. cuma cuaca tersangat la panas.. sampai aku pun kena batuk + selesema.. tapi utk korang yg nak menikmati suasana aman damai masa bercuti.. aku tak suggestkan hotel ni.. punyalah bising pong pang pong pang dari pagi smpai malam.. nak tido pun tak lena.. kesimpulannya in future kitorang tak akan dok kat hotel ni lagi... adios amigos..


No comments: