Tuesday, February 13, 2007

Kisah Kehidupanku..

fuhh tajuk gempak.. sebenarnya bukannya apa2.. saja aku nak membebel sambil menepek gambo.. karang kalu x update.. korang bising plak.. so mcm yg aku dah ckp kat posting yg lepas.. plan nak masak utk weekend haritu macam2 kan.. sukacita dimaklumkan.. aku x buat apa2 pun.. hehe.. so x de la gambo makanan.. yg masak utk lunch pun simple2 jek.. x yah la tayang kat sinin.. angin malas sedang melanda diriku..

semalam aku cuti.. so pagi tadi lepas subuh aku bertolak dari ipoh ke tg malim.. punyalah ngantuk.. nak karaoke pun lagu kat radio hampeh2 sumer.. asyik membebel je deejay2 tu.. tapi bila pandang ke langit.. cantik sangat pemandangan pagi ni masa nak terbit matahari.. gambo ni blur sket tp x pe la kan sbb snap sambil drive..




No comments: