Wednesday, February 14, 2007

Majlis Kahwin Kamal Ariffin & Wani



gambo pelamin..



mempelai sedang diarak.. x baper nampak..
baju kuning.. dinding belakang kuning..
payung pun kuning.. hari kuning sedunia ke ni..
cameraman x close-up.. (sapalah tu ye..)
ehh banyak songel plak aku ni..



3 dara pingitan, dari kiri nor amalina (not available),
sarah (available) & siti hanisah (available gak) ahaks...




adik beradik ku.. dari kiri.. nora (9),
tumisah (1), misiah (5) & wahijah (3)..
no dlm kurungan mewakili hieraki dlm family..



sapa yg comel & montel sgt ni??
yg tersayang.. amar ar'razin..




3 dara + 1 teruna..
dari kiri... zulaika, anis, hazirah & mohd hafiz..
ni kecik2 lagi.. sumer not available.. hehe..

pada 11 Februari 2007 haritu, kakak-kakak, adik & anak2 sedara aku gi majlis kenduri kawin sepupu hubby aku, kamal ariffin & pasangannya, wani.. aku & hubby x pegi sbb hubby ada meeting tergempak.. kenduri diadakan di Dewan Precint 3, Putrajaya.. so ni aku tepek la gambo depa sumer kat sana.. tak terkecuali my cute model, amar ar'razin...


No comments: